Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos
Į titulinį
Atstumai
Išankstinė registracija
Pritaikyta neįgaliesiems
Svetainės žemėlapis LT EN
Biudžetinė įstaiga
Juridinių asmenų registras
Kodas 188710638
 
Adresas:
J. Basanavičiaus g. 36
LT–03109 Vilnius
 
Trumpasis tel. 1871
Tel. (8 5) 232 9600
El. paštas lakd @ lakd.lt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Baigtas I-asis kelio „Via Baltica“ rekonstrukcijos etapas
atgal  |  spausdinti
Baigtas I-asis kelio „Via Baltica“ rekonstrukcijos etapas
2016-09-23
Baigtas I-asis kelio „Via Baltica“ rekonstrukcijos etapas
Šiandien baigtas I-asis kelio „Via Baltica“ (magistralinis kelias A5) rekonstrukcijos etapas. Vykdant darbus rekonstruoti kelio ruožai Kauno rajone nuo Garliavos iki Prienų savivaldybės ribos (17,34–23,40 km (dešinė kelio pusė) ir 21,84–23,40 km  (kairė kelio pusė).
 
Rekonstrukcijos metu pastatyti nauji pėsčiųjų viadukai Stanaičiuose ir Juragiuose, taip pat įrengtas viadukas virš geležinkelio Mauručiuose ir vienas tunelinis viadukas. Tarp gyvenviečių nutiesti jungiamieji keliai, kuriais Kauno priemiesčio vairuotojai galės saugiai pasiekti savo namus. Taip pat įrengtos triukšmą slopinančios užtvaros, apšvietimas Stanaičių ir Juragių gyvenvietėse, rekonstruoti elektros ir elektroninių ryšių tinklai, sutvarkytas pakelės drenažas. Darbus įgyvendino viešųjų pirkimų konkursą laimėjusi AB „Kauno tiltai“. Pirmojo etapo darbai kainavo 38,5 mln. Eur.
 
„Įsipareigoję užtikrinti, kad Lietuvos keliai ir visa logistikos infrastruktūra atitiktų aukščiausius tarptautinius standartus, mes baigėme pirmąjį kelio „Via Baltica“ rekonstrukcijos etapą. Didelį dėmesį skiriant susisiekimo infrastruktūrai, Lietuva tampa strateginiu logistikos tašku, kur susikerta Rytų ir Vakarų tranzito keliai. Mes tęsime pradėtus darbus ir baigsime viso kelio rekonstrukciją, taip užtikrindami augančius tranzito srautus, o, svarbiausia, vairuotojų ir keleivių saugumą“, – sako Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius.
 
„Mūsų prioritetas – kelių plėtros ir modernizavimo projektai, kurie leidžia sukurti didžiausią pridedamąją vertę žmonių saugumo, komforto ir šalies ekonomine prasme. Vienas tokių projektų yra „Via Baltica“. Manau, kad sėkmingai įveiktas pirmasis darbų etapas paklojo tvirtus pamatus tolesniems svarbiems pokyčiams šiame transeuropinio tinklo kelyje“, – sako susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.
 
„Džiaugiuosi, kad sėkmingai pavyko įgyvendinti pirmąjį kelio „Via Baltica“ rekonstrukcijos etapą. Pagrindinė šio kelio problema yra ta, kad tranzitinių automobilių srautas joje maišosi su vietiniu eismu: tuo pačiu keliu juda ir autotraukiniai, ir traktoriai, ir dviračiai, neturintys kito pasirinkimo. Transporto priemonių greičio ir masės skirtumai čia pernelyg dideli. Tarp gyvenviečių nutiesus jungiamuosius kelius, o „Via Baltica“ paskyrus vien tranzitiniam transportui, daug problemų išnyks“, – teigia LAKD direktorius Egidijus Skrodenis.
 
Antrojo rekonstrukcijos etapo metu bus modernizuojamas „Via Baltica“ ruožas, nutiestas Kazlų Rūdos savivaldybėje. Trečio etapo metu bus rekonstruojamas Marijampolės ruožas, ketvirto etapo metu bus tvarkomas magistralinio kelio Prienų ruožas. Atlikus visus darbus šis magistralinis kelias įgaus automagistralės, kuria bus galima važiuoti iki 130 km/h greičiu, statusą. Preliminariais duomenimis, šiuo metu keliu „Via Baltica“ per parą važiuoja apie 14 000 automobilių.
 
 
LAKD inf.
 
į viršų naujienų archyvas   
 
ieškoti
patvirtinti
--------------------------------------

Dėl vinječių informacija teikiama:
trumpuoju tel. 1871,
tel. (8 5) 232 9677, (8 5) 232 9678
 
 
 
 
 
  
 
 
Lietuvos keliuose ir gatvėse*:
 
2015 m.
2016 m.
Pokytis, %
eismo įvykių
3033
3289
8,4
žuvo
242
189
-21,9
sužeista
3594
3884
8,1
*duomenys preliminarūs
 
Iš jų valstybinės reikšmės keliuose žuvo*:
2015 m.
2016 m.
Pokytis, %
167
115
-31,1
*duomenys preliminarūs
 
Lietuvos keliuose ir gatvėse iki sausio 20 d.:
 
2016 m.
2017 m.
Pokytis, %
eismo įvykių
118
162
37,3
žuvo
8
6
-25
sužeista
140
207
47,9
 
Iš jų valstybinės reikšmės keliuose iki sausio 20 d. žuvo:
2016 m.
2017 m.
Pokytis, %
6
3
-50
 
 
 
==========================
 
 
==========================